Welkom bezoeker. [ Inloggen ] [ Tekstgrootte A A A | Weergave: Presentatie / Normaal ]
[ Portaal ] [ Sitemap ] [ Zoeken ]

AHMAS

> ahmas > z. ideologie > hoofdpagina 
  • Content
  • VETO

Z. Ideologie

  • A. Ideologie
  • B. Positie
  • C. Werkwijze
  • A. Ideologie
    • 1. Ideologie
    • 2. Handleiding
    • 3. CRKBO-audit
    • 3a. Vervolg audit
    • 4. Strategie
    • 4. Strategie
    • Inleiding
  • B. Positie
    • 1. Missie
    • 1.1 Hulp bij groei
    • 1.1.1 Integriteit
    • 1.1.2 Literatuur
    • 1.1.3 Functionaliteit
    • 1.1.4 Twee vragen!
    • 1.1.5 Werkalliantie
    • 1.2 Discipline
    • 1.2.1 Techn.geweld
    • 1.2.3 Balanceren
    • 2. Visie
    • 2.1 Context AHMAS
    • 2.1.1 Uitgroeien
    • 2.1.2 Verantwoording
    • 2.1.3 Empowerment
    • 2.1.4 Kenniseconomie
    • 2.1.4.6 Talentmanagement
    • 2.2 Dialoog
    • 3. Kernwaarden
    • 4. Strategie
    • 5. Bouwstenen
    • 6. Reflectie
    • 6.1 Metacompetenties
    • 6.1.1 Inleiding
    • 6.1.2 Methode
    • 6.1.3 Resultaten
    • 6.1.3.1 Formele verhalen
    • 6.1.3.2 Medewerkers
    • 6.1.3.3 Anderen
    • 6.1.3.4 Diagnose
    • 6.2 Twijfel?
    • 7. Toekomst
    • 8. Transitie
    • Ambiguiteit
    • Bruikbare informatie
    • Functionaliteit als voorwaarde
    • HRD
    • Inleiding
    • Kernwaarden
    • Kloof W&P
    • Metacompetenties
    • Op zoek naar de waarheid
    • Patient empowerment
    • PMC-model
    • Practice what you preach
    • Relationele voorwaarden
    • Relationele voorwaarden
    • Samenvatting
    • Strategie
    • Valkuilen missie
    • Van missie naar bouwstenen
    • Voorbeelden
    • Voorwaarden voor objectiviteit
    • Vragen over visie
    • Waarheidsgetrouwe informatie
    • x. Systemen
    • x.Stijl
    • x.Structuur
  • C. Werkwijze
    • 1. Vindkunde
    • 1.1e Coherentie
    • 1.1f Pragmatiek
    • 1.2 Waardering
    • 1.2a Waardeoordelen
    • 1.2b Plichtsoordelen
    • 1.3 Praktijk
    • 2. Complexiteit
    • 3. Wereldbeeld
    • 3.1 Bio.psychologie
    • 3.2 Ontwikkelingsleer
    • 3.3 Psychodynamiek
    • 3.4 Persoonlijkheidsleer
    • 3.5 Behaviourisme
    • 3.6 Humanisme
    • 3.7 Pragmatisme
    • 3.8 Levensbeschouwing
    • Beperkte rationaliteit
    • Beroepspuzzelaars
    • Bronnen
    • Bronnen
    • Conclusies outputsturing
    • Condities waaronder handelingen plaatsvinden
    • De mens als probleemoplosser of puzzelaar
    • Discussie outputsturing
    • Discussie over gebodenheid
    • Geboden in soorten
    • Geboden in soorten
    • Inleiding
    • Inleiding
    • Menswetenschappen
    • Outputsturing
    • Outputsturing als methodiek
    • Puzzelen vervolg
    • Puzzelen; een voorbeeld
    • Rechtvaardigingen
    • Resultaten outputsturing
    • Tot slot: samen puzzelen?
    • Voorbeeld van een medische puzzel
    • Wanneer outputsturing?