- A. Ideologie
- B. Positie
- 1. Missie
- 1.1 Hulp bij groei
- 1.1.1 Integriteit
- 1.1.2 Literatuur
- 1.1.3 Functionaliteit
- 1.1.4 Twee vragen!
- 1.1.5 Werkalliantie
- 1.2 Discipline
- 1.2.1 Techn.geweld
- 1.2.3 Balanceren
- 2. Visie
- 2.1 Context AHMAS
- 2.1.1 Uitgroeien
- 2.1.2 Verantwoording
- 2.1.3 Empowerment
- 2.1.4 Kenniseconomie
- 2.1.4.6 Talentmanagement
- 2.2 Dialoog
- 3. Kernwaarden
- 4. Strategie
- 5. Bouwstenen
- 6. Reflectie
- 6.1 Metacompetenties
- 6.1.1 Inleiding
- 6.1.2 Methode
- 6.1.3 Resultaten
- 6.1.3.1 Formele verhalen
- 6.1.3.2 Medewerkers
- 6.1.3.3 Anderen
- 6.1.3.4 Diagnose
- 6.2 Twijfel?
- 7. Toekomst
- 8. Transitie
- Ambiguiteit
- Bruikbare informatie
- Functionaliteit als voorwaarde
- HRD
- Inleiding
- Kernwaarden
- Kloof W&P
- Metacompetenties
- Op zoek naar de waarheid
- Patient empowerment
- PMC-model
- Practice what you preach
- Relationele voorwaarden
- Relationele voorwaarden
- Samenvatting
- Strategie
- Valkuilen missie
- Van missie naar bouwstenen
- Voorbeelden
- Voorwaarden voor objectiviteit
- Vragen over visie
- Waarheidsgetrouwe informatie
- x. Systemen
- x.Stijl
- x.Structuur
- C. Werkwijze
- 1. Vindkunde
- 1.1e Coherentie
- 1.1f Pragmatiek
- 1.2 Waardering
- 1.2a Waardeoordelen
- 1.2b Plichtsoordelen
- 1.3 Praktijk
- 2. Complexiteit
- 3. Wereldbeeld
- 3.1 Bio.psychologie
- 3.2 Ontwikkelingsleer
- 3.3 Psychodynamiek
- 3.4 Persoonlijkheidsleer
- 3.5 Behaviourisme
- 3.6 Humanisme
- 3.7 Pragmatisme
- 3.8 Levensbeschouwing
- Beperkte rationaliteit
- Beroepspuzzelaars
- Bronnen
- Bronnen
- Conclusies outputsturing
- Condities waaronder handelingen plaatsvinden
- De mens als probleemoplosser of puzzelaar
- Discussie outputsturing
- Discussie over gebodenheid
- Geboden in soorten
- Geboden in soorten
- Inleiding
- Inleiding
- Menswetenschappen
- Outputsturing
- Outputsturing als methodiek
- Puzzelen vervolg
- Puzzelen; een voorbeeld
- Rechtvaardigingen
- Resultaten outputsturing
- Tot slot: samen puzzelen?
- Voorbeeld van een medische puzzel
- Wanneer outputsturing?